"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

18 Οκτ 2010

Χίμαιρες










Μη μου τάζεις

ψεύτικους παράδεισους και χίμαιρες

μονάχα στην αγκαλιά σου κράτα με

τούτη την ώρα .

Δάνεισέ μου τις ανάσες σου

για μία μόνη στιγμή

να τις κάνω ζωή

κι εγώ χαμόγελα δανεικά

θα ζωγραφίσω στο πρόσωπό μου

να μη βλέπεις τη θλίψη μου.

Πες μου ένα ψέμα παντοτινό

για να χω κάτι να κρατιέμαι

και φίλησέ με σα να ναι η τελευταία φορά.

Κάψε στο κορμί μου

όνειρα κι ελπίδες

και κάνε τη καρδιά μου να γεμίσει

με όλο το χάος σου.

Πλημμύρισε τα κύτταρά μου

με το είναι σου

κι άσε με να λαξεύω όρκους

πάνω σε στους βράχους της ψυχής σου…


(Ότι μένει είναι στιγμές στο χρόνο.

Αυτό που μένει είναι τελικά το αναπόφευκτο…)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Hi, i believe that i saw you visited my internet site therefore i came to ??return the favor??.I'm attempting to find issues to increase my web site!I suppose its ok to make use of a number of of your suggestions!!