"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

16 Δεκ 2010

Αποτύπωμα στα χείλη
























Όσα πόθησα τα έχασα

στις απότομες στροφές των δρόμων,

έπεσαν από τις τσέπες μου

καθώς προσπαθούσα να σκαρφαλώσω

σ εκείνο το απόκρημνο μονοπάτι

για να σε φτάσω


Ότι πόθησα γκρεμίστηκε

ότι αγάπησα βυθίστηκε

Ότι φοβήθηκα το έζησα

μα και ότι αγάπησα με πρόδωσε.

Ότι στερήθηκα το αναζήτησα

ότι ονειρεύτηκα το κυνήγησα

 

Όλα όσα πόθησα είσαι εσύ

κι ας είσαι μόνο ένα όνειρο,

πάντα εδώ θα είσαι

και θα σημαδεύεις τα σεντόνια μου

με τη μυρωδιά σου,

θα είσαι το είδωλο

που θα βλέπω στο καθρέφτη μου

κάθε που θα κοιτάζομαι,

θα είσαι ακόμα στο κραγιόν

που φοράω στα χείλη

εκείνο το κόκκινο θυμάσαι;

 

Βλέπεις το αποτύπωμά σου

θα είναι πάντα στα χείλη μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια: