"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

25 Σεπ 2010

Δρόμοι παράλληλοι













Έτσι σου μιλάω:

μέσα από τα όνειρά μου

μέσα από τις μεγάλες προσδοκίες

και τις ελπίδες μου

Ύστερα η φωνή σου ακούγεται ψυχρή

από την άλλη άκρη του τηλεφώνου

κι όλα τα καλοκαίρια χάνονται

και τα όνειρα , τα όνειρα

σα ρούχα παλιά πετιούνται στα σκουπίδια .

οι προσδοκίες μου φενάκη γίνονται

και παύω να πιστεύω

σ’ ότι υπάρχει γύρω μου

Έρχεσαι εσύ , φεύγω εγώ

ποτέ δε βαδίζουμε σε ίδια μονοπάτια

μα σε δρόμους παράλληλους

χωρίς διασταυρώσεις , χωρίς γέφυρες

μονάχα μ ένα χάσμα

να μας χωρίζει μα και να μας ενώνει

Έτσι προχωράμε ανέγγιχτοι

σε δρόμους παράλληλους

αρκούμαστε μόνο στο ότι βαδίζουμε

προς την ίδια κατεύθυνση

ή μήπως είναι κι αυτό

μια πλάνη και μια επινόηση του μυαλού

μια οφθαλμαπάτη και μια παραίσθηση ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: