"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

1 Φεβ 2008

Μεθύσι..


Βαρέθηκα να νιώθω
αυτό το πόνο στη ψυχή
κι εκείνο το σφίξιμο
που κάνει το στομάχι μου
ν αναγουλιάζει
Θέλω να αποποιηθώ όλο
αυτό που με διχάζει
και με κάνει κάποια άλλη να είμαι
κι όχι ο εαυτός μου
Μα κάθε φορά που
τον ουρανό κοιτάζω
τ αστέρια με προκαλούν
οι άγγελοι δαίμονες γίνονται
κι η ζωή μου ένα ατέλειωτο μεθύσι
Κι αν το μεθύσι μου αυτό
σε κακό μου βγει
κι αν απ τη φλόγα σου καώ
δε θα το μετανιώσω
γιατί ξέρω πως έζησα μαζί σου
μια ολόκληρη ζωή...


4 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Kαι πεθαίνω.. αλλες δυο...
Καλημερα Κλειώ μου..
Καλο σου ΣΚ και ξερεις.. ευχουλες για σημερα ..

Unknown είπε...

Ξέρεις εσύ πόσο σας ζηλεύω σήμερα.
Να πάει πολύ καλά η παρουσίαση.
Φιλιά πολλά και καλό σ/κ

Γωγώ Πακτίτη είπε...

αν μπορούσε να δει τη μεθυσμένη
ματιά μου, τότε δεν θα έκαιγε
την αγάπη μου!

καλημέρα κοριτσάκι...!!!

akb8862 είπε...

Μου άρεσε. Χαίρομαι τους ανθρώπους που έχουν πάθος στη ζωή , για τη ζωή !