"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

11 Ιουλ 2010

Η απουσία σου ... θάνατος


Έπρεπε να σκοτώσω εμένα

για να σε βγάλω από μέσα μου

μα έβγαλες ρίζες

και θρέφεσαι απ τη ψυχή μου.

Άπλωσες τα κλαδιά σου

και πνίγεις τις ανάσες μου,

χώνεις τα αιχμηρά σου νύχια στη ψυχή μου

κι οι λέξεις σου μαχαιριά.

Κάθε τόσο πνίγω τις κραυγές μου,

ξεριζώνω τα σωθικά μου

και παραπλανημένη προσπαθώ

ν’ αποδράσω από ανίατα όνειρα .

Έπρεπε να προδώσω εμένα

για να αποδράσω,

μα όλο και περισσότερο

κλείνομαι στη φυλακή μου.

Ίσως γιατί ποτέ δεν έμαθα

ελεύθερη να πετώ.

Αποσιώπησα όλα όσα

ήθελαν να ειπωθούν

για να μπορέσω να συλλαβίσω το ανείπωτο

και γιατί τα μάτια έμειναν ορφανά.

Γιατί το φεγγάρι αρρώστησε

και δεν ανατέλλει πια.

Γιατί τα μάτια στάζουν θλίψη

και γιατί πήρα λάθος τη ζωή μου.

Γιατί το παρελθόν πάντα γυρνάει

και ζητάει να πληρώσεις.

Γιατί τα τραγούδια σώπασαν

και γιατί οδύνες τοκετού τις νύχτες μου βιώνω.

Γιατί το σκοτάδι σου

ζωή ονόμασα ,

την αγάπη κόλαση

και την απουσία σου θάνατο.

3 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Tαιριάζει πολύ με κάτι που είχα γράψει παλαιότερα.
Ειδες πόσο μοιάζουμε λοιπόν...

Nefeli είπε...

Nomizw einai wra na anathewrhseis... Onomase thn apousia toy zwh. Kai ksekina kainourio dromo!

Kalhspera :)

Stefani είπε...

Se diavazw kairo twra... akomi kai an den exeis kati kenourgio diavazw ta palia... exeis katapliktiko tropo grafeis kai me aggizei i ka8e sou frasi... ta niw8w giati ta exw zisei... isws akomi na ta zw ... iperoxa ola .... kalo s vradi