"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

12 Φεβ 2010

Σκουριά


Τόσο μόνο διαρκεί το όνειρο
όσο μια ανάσα .
Ύστερα μένουν τα μάγουλα γυμνά
να ραβδώνονται από τις κραυγές
της τελευταίας νύχτας

Όχι δεν είναι το φεγγάρι
τόσο κόκκινο
είναι που η σκουριά
μου γέμισε τα μάτια.
Είναι που δεν αντέχω
τις μισές αλήθειες
και τα οξειδωμένα όνειρα.

Είναι που προτιμώ
την ομορφιά του ύπνου μου
και τις στάσιμες στιγμές
της χθεσινής νύχτας
να μπολιάζουν τη ψυχή μου.

2 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Δεν ριχνεις κι απο δω μεριά λίγο από το ροζ σύννεφο γιατί μας έχει πάρει η κατηφόρα?

Φιλιά Λιούλι μου

Ρένα είπε...

''Ασε με μη με ξυπνάς
γιατί ποιός ξέρει
στον κόσμο
των ονείρων μου
μπορεί και να' μαι ευτυχισμένη.''

Εύχομαι τα όμορφα όνειρα να γίνουν
πραγματικότητα. Καλησπέρα Λία.