"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

26 Μαΐ 2008

Δυο δεκάρες όνειρα


Αναζητούνται όνειρα
Σε κάδους σκουπιδιών
Και σε χωματερές
Σε παλαιοπωλεία
Και σε ανήλια υπόγεια
Ψάξε-ψάξε δε θα τα βρεις
Θυμάσαι το παλιό αυτό
Παιδικό παιχνίδι
Από τότε τα ψάχνω .
Τώρα πια δε κάνω όνειρα
Μόνο επιβιώνω
Μέσα στη καθημερινότητα μου
Το αντίτιμο δυσβάσταχτο
Θα μου δανείσεις δυο δεκάρες όνειρα;
Τα δικά μου τα γκρέμισαν
Τα πιτσιρίκια που έπαιζαν στην ακτή
Πήγες τότε να τα μαλώσεις
Δε πειράζει σου είπα
Όνειρα είναι μονάχα
Μετά τρύπησαν οι τσέπες μου
Και τα έχασα όλα
Ακόμα κι εκείνα που κρατούσα
Στο σπιρτόκουτο
καλά φυλαγμένα
Γι αντάλλαγμα σου δίνω
ένα κομμάτι ουρανό
και μια ψυχή για ενέχυρο.
Δυο δεκάρες όνειρα
Τίποτα άλλο δε σου ζητώ
Για να έχω κι εγώ από
Κάπου να κρατιέμαι
Για να μπορώ να έχω
Ένα προορισμό
Για να μπορώ
Κι εγώ να ζω
Λίγο-λίγο κάθε μέρα.

5 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Tα όνειρα ειναι τοσο ακριβα πλέον
που κανεις μας δεν μπορει να τα αγοράσει..
Καλησπέρα Κλειώ μου :)

Anastasia είπε...

Να σου δανείσω δυο δεκάρες χαράς; ετσι για να περνοδιαβαίνεις στα μονοπάτια των στίχων. Καλησπέρα κλειω.

Θ. Βοριάς είπε...

Την καλησπέρα μου!

jacki είπε...

Γιατί δεν μπορούμε να ονειρευτούμε. Γιατί πέρασε η εποχή που α όνειρα αβίαστα μας επισκέπτονταν;
Καληνύχτα.

AERIKO είπε...

Ουτε τυψεις ουτε απωθημενα Κλειω μου.
"Μες την ορμη της ερημιας γινομαστε διαφανοι" Καρουζος

Την Καλημερα και την αγαπη μου.:))