"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

25 Ιαν 2008

Ψυχρό περβάζι



Ήταν εκείνο το μαρμάρινο ψυχρό περβάζι
που στεκόμουν ώρες και περίμενα
μάταια να έρθει το ανέφικτο
και τα παιδιά πετροβολούσαν
τις σκέψεις μου
και στο λιόγερμα τα μάτια πέρνανε
κάτι από τη θλίψη του φεγγαριού
και τα χέρια απλώναν να πιάσουν τ' άστρα
να μοιράσουν τριγύρω την αστροφεγγιά
να φωτιστεί αυτή η κρύα γωνιά του .
Και ρόδα δε φύτρωσαν ποτέ
κι αρώματα δε σκόρπισαν
έμειναν τα μάτια ορφανά
ανήμπορα ν' αντικρύσουν το κενό
η θάλασσα αλμύρα έγινε
και πότισε το χώμα
κι εγώ ακουμπισμένη ακόμα
στο ψυχρό περβάζι
σκέφτομαι πως οι μνήμες
δε ξέρουν από οίκτο
δεν έχουν έλεος
κι ανεβαίνω με βήματα
αργά και ανισόρροπα
στο ικρίωμα που καρτερικά
Με περιμένει...

9 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Ολη η ζωή σου... ένας Παρατατικός...
ΦΙλια καλη μου...

Γωγώ Πακτίτη είπε...

οι μνήμες ατσλαλινες εικόνες,
που έτσι είναι φτιαγμένες
για να βρίσκει η ψυχή μας
έναν ίσκιο να ξαποστάσει...

φιλιά Κλειώ μου!!!

Unknown είπε...

Παρατατικός κι Αόριστος μαζί.
Φιλιά πολλά και καλό σ/κ

Unknown είπε...

Αλήθεια Γωγώ μου ξαποσταίνει ποτέ η ψυχή;

Να έχεις ένα όμορφο σ/κ

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Έτσι είναι Κλειώ μου. Οι μνήμες έχουν ένα πρόσωπο με δυό όψεις: Η μία όψη είναι κοφτερό μαχαίρι και η άλλη παρηγορία και αναπλήρωση όσων δεν έχουμε πια.

Τάκης Τσαντήλας είπε...

"Αλμύρα γύρεψα
στ’ ανέφελο κορμί σου
έσταξα απ’ τον πόθο μου
υγρό ανθό
φως κι ουρανό έ
σπειρα στη ψυχή σου
και πριν προλάβω
να σου πω το σ’ αγαπώ
έσβησε το φιλί
του παραδείσου.."

Με την αγάπη μου Κλειώ μου..
Καλημέρα και καλό ΣΚ..

akb8862 είπε...

Έτσι είναι."οι μνήμες
δε ξέρουν από οίκτο
δεν έχουν έλεος" !
Μου άρεσαν πάρα πολύ αυτοί οι στίχοι.Πολύ δυνατοί.& όλο το ποίημα εννοείται.
Καλό σου Σ/Κ.

Δημήτρης είπε...

Υπέροχο αυτό, Κλειώ μου.
Πρέπει να πόνεσε! :)

Σε ευχαριστώ για το ταξίδι
σου εύχομαι ό,τι καλλίτερο
ένα καλό σ/κ

Unknown είπε...

-Φαίδωνα σ ευχαριστώ για το πέρασμά σου από το μπλοκ μου. Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα


-Τάκη μου πάντα με το γλαφυρό και λυρικό σου τρόπο ξέρεις να ταξιδεύεις όσους σε διαβάζουν . Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα μαζί με την αγάπη μου και πολλά φιλιά

-Άλεξ σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Να έχεις μια εβδομάδα γεμάτη δημιουργία κι έμπνευση

-Δημήτρη μου τα πάντα γύρω μας πονάνε , αρκεί να έχουμε δύναμη να αντέχουμε Φιλιά πολλά καλέ μου φίλε