"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

20 Ιαν 2010

Ανεκπλήρωτο όνειρο


Τις ανάσες σου θα κλέβω
λίγο-λίγο τις νύχτες σαν κοιμάσαι
για να μη ζω ζωή μισή
για να έχω ένα λόγο να υπάρχω.

Όχι ! Δεν είμαι κλέφτρα κίσσα
μόνο ζωή μισή
δε θέλω πια να ζω.
Στο κορμί σου επάνω
θέλω να κάνω όνειρα
και ταξίδια δίχως προορισμό .

Λάθος ζωή δε θέλω πια να ζω ,
μονάχα ένα ανεκπλήρωτο όνειρο ….
να υπάρχει ο ένας μέσα από τον άλλο
για να κάνω το τίποτα κάτι
και το κενό ύπαρξη....

2 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

To κακό με τα όνειρα ειναι πως ερχονται παντα σε λαθος στιγμές.
Καλημερα΄Λία μου

Unknown είπε...

Τώρα μου θύμισες τη τηλεοπτική σειρά "η αγάπη άργησε μια μέρα" Πάντα η αγάπη ή έρωτας αργεί να έρθει Πότε επιτέλους αυτά θα συμβαδίσουν μ αυτά που στ' αλήθεια θέλουμε; Φιλιά Μαρία μου