"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

25 Μαΐ 2009

Φύση αμαρτωλή


Την αμαρτωλή μου φύση
προσπάθησα να προσπεράσω
όλα τα όχι και τα μη
που με καθορίζουν
τις αδυναμίες και τα πάθη
που μέσα μου τριγυρίζουν
αλήτες που σουλατσάρουν
στο διπλανό στενό

Φοβήθηκα το φανοστάτη
που καίει ολονυχτίς
κι εκείνο το χαμαιτυπείο
που σύχναζα από παιδί

Άλλαξα φουστάνι
έβαψα τα μαλλιά μου κόκκινα
για να είμαι αγνώριστη
σε παλιούς γνώριμους ,
μα εκείνοι πάντα με ακολουθούσαν
πάντα μ αναγνώριζαν
ανάμεσα στο πλήθος .

Προσπάθησα την αμαρτωλή μου φύση
ν’ αποτάξω
μα κατέληξα να φωνάζω
απεταξάμην στον ουρανό
και στη θάλασσα
και στο φανοστάτη
π’ ακόμα καίει
και στους παλιούς μου γνώριμους
και σε σας φωνάζω
Απεταξάμην…

( Κατάλαβα στο τέλος
πως ακόμα και τον ίδιο μου το εαυτό
ήθελα να αποτάξω
μα στο τέλος κατάφερα
να προσθέσω ένα ακόμα αγκάθι στο πετσί μου)

2 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Η αμαρτωλή μας φύση είναι η μόνη που ακόμη μας θυμίζει ό,τι ζήσαμε όμως...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πως να αποταξεις εκεινο που ακομα μεσα σου ειναι...
εκεινο που ζει και τρεφεται απο συναισθηματα δικα σου...

δεν ειναι ευκολο...
το 'χω δοκιμασει...

νεραιδενια φιλακια κλειω μου!!!