"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

24 Μαρ 2009

Αδέσποτος παλιάτσος


Ένας πολιτικάντης της καρδιάς
και μόνο ήσουν,
και κάθε τόσο πλιατσικολογούσες
τα χρώματα που γέμιζαν τα μάτια μου.

Με χέρια μπογιατισμένα
αδέσποτος παλιάτσος περιφερόσουν
κι επιδεικτικά διαλαλούσες
τα κατορθώματά σου.
Χασκογελούσες
καθώς μοίραζες απλόχερα
θα και υποσχέσεις.

Μα ήρθε ο καιρός
που κάρφωσα στο τοίχο
όλα τα θα κι όλες τις υποσχέσεις σου.
Γίνανε όμως σημάδι πύρινο
και σκέψεις μεταλλικές
που κάθε τόσο πολιορκούνε
τη ζωή μου….

Ακόμα
αχνοφέγγει το φως τους λυχναριού
κι οι λεπτοδείκτες ψεύδονται ασυστόλως
συμμαχία ανίερη σκέφτομαι
και σκέψεις μουτζουρωμένες
γεμίζουν το μυαλό μου
καθώς το νυχτολόγιο
απαγγέλει ….


1 σχόλιο:

Μαρια Νικολαου είπε...

Ρε φιλενάδα την εψαχνες πολυ τη φωτογραφια?
μου κοψες τη χολη βραδιατικα