"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

21 Ιαν 2009

Αποκαθήλωση


Τρέμω το φως
κι εκείνο το κενό
που μ αγκαλιάζει
και διαπερνά τις κόρες των ματιών μου
Οι σκιές στο σκοτάδι αδυσώπητες ,
μου επιτίθενται με κοφτερή λεπίδα
Tρέμω το φως
κι εκείνο το τρίξιμο
στο πάτωμα μ ανατριχιάζει
‘Ήρθαν οι δαίμονες κι έκλεψαν
τις ζωγραφιές από τους τοίχους
τη μουσική απ τ’ αυτιά μου
και το κορμί έρμαιο των αισθήσεων
σε αποκαθηλώνει
με μια τελετουργία μυστική .
Kι εσύ
γι αντίποινα
σ αγαπώ μου σιγοψιθυρίζεις
σπάζοντας τους καθρέφτες ,
ματώνοντας τις φλέβες ,
ραγίζοντας τη καρδιά .
Ζωή μετράω
και χαμένες ώρες
Μέσα στο απόμακρο
νιώθω μονάχα μια ηδονή,
την ηδονή του να κλαίω σιγανά…

Δεν υπάρχουν σχόλια: