"Τις έκαψα τις αυταπάτες μου.
Μόνο ένα δάκρυ ξέφυγε, εις μνήμην της στιγμής.
Ό,τι έμεινε, ένα ίχνος στα χείλη για χαμόγελο
κι ένα απανθρακωμένο ρόδο"

25 Οκτ 2011

Αλάτι...




















-κουράστηκαν τα μάτια να συγκρατούν τα δάκρυα
-μη κλαις κάποτε θα έρθουν τα πουλιά να ξεδιψάσουν
-μα τα δάκρυα έχουν αλάτι και τ αλάτι μένει ,σκουριάζει τη ψυχή όπως σκούριασαν τα χέρια να τα συγκρατώ, να τα φυλάω νερό αμίλητο
-αλάτι - δίψα - ζωή......
- σκουριά...ερήμωση... θάνατος
-αλάτι - όνειρο που μένει κρεμασμένο στον κόρφο ...
-δίψα - ένα ποτάμι παγωμένο στο κέντρο του ήλιου...
-ζωή - κρατώ ακόμα την ψυχή ενωμένη με το σώμα......μ' ακούς;
-αλάτι...φιλί ματωμένο κι ένας κόμπος στο λαιμό
-αλάτι...βλέμμα διψασμένο που άρμεγε τη μορφή σου καθώς χανόσουν
-κόμπος ομίχλης κι ένα λευκό μαντήλι σύμβολο μνήμης , λήθης
- αλάτι....έλα
- αλάτι .... έγινα... είμαι... ήρθα
    -αλάτι... νιώθω......
-  αλάτι …ξέρω....
     -αλάτι...απόσταγμα της ψυχής μου...
-αλάτι - σε περίμενα..
- αλάτι έλιωσα κι έγινα θάλασσα...
- αλάτι - θα αρμενίσω πάνω σου
- αλάτι σκουριά μεσοπέλαγα...
- αλάτι - θα ανασύρω το ναυάγιο από τα σπλάχνα σου  κι όταν σ αποζητήσω πάλι τα μεσάνυχτα...
-αλάτι μ έκαψες
- αλάτι και μέλι μαζί........
- μέλι από τη κερήθρα της ψυχής μου κι αλάτι από τα χείλη
- μη μου τα φέρεις στις χούφτες σου μονάχα ... μπορεί να μπω στο πειρασμό να τα γευτώ να εθιστώ να υποκύψω
- φίλα με τώρα
- φίλα με αργά σαν μαγνήτης, σα να έλκονται τα κύτταρα, σαν πόλοι αντίθετοι να πάλλονται τα χείλη
- εκεί στις άκρες των χειλιών....εκεί
- κίνηση ανεπαίσθητη φιλιού...
- το νιώθεις; σχεδόν ψιθυρισμένο σ αγαπώ σχεδόν
-Νιώθω;  Δε νιώθω. Όλα τα σκότωσε τ αλάτι.
- ήταν τόσο παράξενα όμορφο
- όνειρο ήταν ... κράτα το...
- στον κόρφο μου θα το κρατώ για να έχω κάτι να προσμένω την αυγή,να έχω μια ελπίδα να ονειρεύομαι, ένα κόσμο να προσμένω..
- μια ζωή σε περίμενα ... ακόμα περιμένω...θα ρθεις;
- θέλεις;
- πάντα το ήθελα δε το ένιωσες
- στ' αλήθεια, όχι
-τότε δε μ αγάπησες μ άφησες να γίνω θάλασσα, να γίνω αλάτι
-.....μη μου θυμώνεις…
- θυμώνει ποτέ η θάλασσα;
- πολλές φορές
- για λίγο μόνο για μια στιγμή όσο κρατάει ένα φιλί στ ακροχείλι
- αλάτι....έλα
- αλάτι .... έγινα... είμαι... ήρθα




Δεν υπάρχουν σχόλια: